JOM LAKSANAKAN AQIQAH NORMA BAHARU PASCA PKP. MURAH, MUDAH, BEBAS COVID 19. HUBUNGI SEKARANG 019-6969515. LAKSANAKAN AQIQAH, PASTIKAN UMM BARAQAH

Khamis, 11 April 2013

Laksanakan Akikah dan Sumbangan Amal

Assalamualaikum Wrmbth

Tuan-tuan/Puan-puan yang dirahmati Allah sekalian

Tahukah anda, saban hari semakin ramai anak-anak yang kehilangan tempat bergantung, hidup terbiar, makan dan minum tidak terjaga, sakit dan jerih tidak terbela. Semakin ramai si miskin yang jadi kufur kerana kesempitan hidup, berlapar, sukar untuk beribadah.

Adalah menjadi tanggungjawab kita semua muslim untuk membela nasib mereka, bantu mereka supaya dapat hilangkan sedikit sebanyak kesukaran hidup demi untuk beribadat kepada Allah. Janganlah kita terlalu leka sehingga kufur kerana terlalu kaya dan janganlah kita jadi kufur kerana terlalu miskin.

Doa-doa anak-anak ini adalah salah satu doa yang boleh menggegarkan semesta dan menjadi penyelamat kepada kita samada kita masih hidup di dunia ini dan di akhirat kelak. Sayangilah mereka dan bantulah semampu mungkin walaupun dengan secupak beras, nescaya Allah akan membalas berlipat kali ganda segala amal baik kita.

Kami sangat mengalu-alukan sumbangan anda melalui ibadah akikah bersama kami. Kami akan salurkan daging akikah tersebut kepada anak-anak ini. Gembirakanlah mereka dengan sumbangan anda dan jadilah asbab kepada kemudahan ibadah mereka. Saham di akhirat menanti anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan