JOM LAKSANAKAN AQIQAH NORMA BAHARU PASCA PKP. MURAH, MUDAH, BEBAS COVID 19. HUBUNGI SEKARANG 019-6969515. LAKSANAKAN AQIQAH, PASTIKAN UMM BARAQAH

Sabtu, 24 Oktober 2015

AGEN DIPERLUKAN


Assalamualaikum Wrmbth

Sudah hampir 1 tahun sejak kami melancarkan produk baru keluaran UMM Baraqah iaitu Daging Perap BBQ dan Bebola Daging, Alhamdulillah syukur kepada Allah Ta'ala yang telah melimpahkan rahmat dan rezeki yang tidak terhitung banyaknya. Kami telah menerima respon dan sambutan yang amat menggalakkan dikalangan pelanggan yang telah mencuba produk kami. 

Kami sangat berbesar hati untuk berkongsi peluang perniagaan ini bersama dengan anda terutamanya bagi yang ingin menjana pendapatan sampingan. Kami juga menyasarkan untuk membantu melahirkan usahawan muslim samada dalam skala kecil sehingga besar.

Kami sangat mengalu-alukan penglibatan anda sebagai AGEN produk kami. Kesemua produk keluaran kami adalah sedia untuk dipasarkan. Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami di talian berikut:

Telefon/sms : 019-6969515

Whatsapp    : 019-6520791

Email           : baraqahagrofarm@gmail.com

Marilah kita menuju kearah kejayaan melalui perniagaan. Jangan lepaskan peluang ini bagi membantu mempertingkatkan ekonomi keluarga sekaligus memperkukuhkan ekonomi umat islam khasnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan